DistanceRunning.dk

Onlinebaseret træning og coaching for den ambitiøse løber

  • DistanceRunning.dk

    “Jeg havde aldrig forestillet mig at jeg skulle løbe under 1:45 på halvmarathon igen. Tænk engang at jeg kan det, for jeg er jo også blevet 7 år ældre”

    Charlotte rettet web

    Halvmarathon på 1:42:10 og 5km på 22:30

  • DistanceRunning.dk

    “Det er helt klart teknikken jeg har ændret mest. Før løb jeg også 40-50km om ugen, men der var flere junk-miles imellem hvor jeg ikke rigtigt vidste hvad jeg skulle, og så fik jeg måske ikke rigtig noget ud af det”

    Christian Sohl website

    5km på 18:17 og 10km på 38:53

  • DistanceRunning.dk

    “Nu er det meget mere forskellige tempi, så det udfordrer mig på en helt anden måde, og jeg føler at jeg kender min krop meget bedre”

    Michael Boye website

    15:56 på 5000m og 1:15:00 på halvmarathon

  • DistanceRunning.dk

    “Før "løb jeg en tur", nu er der et specifikt formål med løbetræningen. Hvilket gør den langt sjovere, fordi jeg ved at det er en del af et langt større puslespil”

    Tobias Echberg Nielsen website

    19:10 på 5km og 1:31:05 på halvmarathon

  • DistanceRunning.dk

    “Noget af det bedste er, at jeg har forstået logikken ved fx at lære at løbe hurtigt UDEN at træne højt tempo hele tiden.”

    Katja_CopRun2017

    5 km på 17:59 og halvmaraton på 1:25

  • DistanceRunning.dk

    “Nu tager jeg det næsten for givet, ikke at være skadet... Og så er det jo super-motiverende, at sætte PR i en alder af 41! ”

    SimonScott

    Motionsløber

Vil du også løbe stærkt? 

Ønsker du også fremgang og personlige rekorder uden at blive slået tilbage af skader?

Pro Træner & Coach, Thomas Vidø ("Coach T"), skræddersyr træning til motionister, der ønsker resultater. Det betyder, at man løber stærkt uden at få skader som fx løberknæ, skinnebensbetændelse og overbelastede achillessener.

Tag en uforpligtende snak med Thomas eller én fra teamet via linket herunder.