DistanceRunning.dk

Onlinebaseret træning og coaching for den ambitiøse løber

Vil du også løbe stærkt? 

Ønsker du også fremgang og personlige rekorder uden at blive slået tilbage af skader?

Pro Træner & Coach, Thomas Vidø ("Coach T"), arbejder på fuld tid med at skræddersy løbetræning til motionister, der ønsker resultater. Det betyder, at man løber stærkt uden at få skader som fx løberknæ, skinnebensbetændelse og overbelastede achillessener.

Tag en uforpligtende snak med Thomas via linket herunder.

  • “Udviklingen har været meget hurtigere med Thomas (Coach T). Men 'arbejdsbyrden' føles faktisk mindre...”

    PR på 10 km skåret ned med 4½ min. fra 43:34 til 38:57. Maraton forbedret med 30 minutter.

  • “Noget af det bedste er, at jeg har forstået logikken ved fx at lære at løbe hurtigt UDEN at træne højt tempo hele tiden.”

    5 km på 17:59 og halvmaraton på 1:25

  • “Allerede efter 4 uger med struktureret træning mærkede jeg fremskridt, og mit løb blev nemmere for mig. Jeg blev hurtigere!”

    Maratonløber (PR: 2:35) og dansk mester i forhindringsløb (OCR)

  • “Jeg plejede at løbe med pronations-kile i mine sko. Det gør jeg ikke mere. Nu er det helt flade sko. Det er fedt at løbe i.”

    Ultraløber (90 km på 9:36:28) og 5 km på 18:13

  • “Trænede samme mængde for et år siden, hvor jeg løb en langt dårligere tid end i dag.”

    Fra 3:26 til 2:57 på maraton på ét år

  • “Jeg troede aldrig nogensinde, at jeg kunne løbe et halvmaraton i pace 4:28/km! Også fedt at kunne løbe en hurtig 5'er :)”

    5 km på 20:15 og halvmaraton på 1:34

  • “Det eneste, jeg fokuserer på, er at følge min skræddersyede træningsplan fra Coach T. Så går alt, som det skal.”

    Fra 2:01 til 1:45 på halvmaraton

  • “Tidligere fyldte jeg mig meget med geler og den slags. Med Coach T's træning er jeg blevet ret stor tilhænger af fedt som primær energi-ressource.”

    8 stk. PR med skræddersyet træning, senest 3:26 i Nice Marathon

  • “Førhen døjede jeg ofte med skinnebensbetændelse og fibersprængninger. Gennem arbejdet med KAPA-teknik løber jeg nu helt skadefri!”

    Fra 1:43 til 1:29 på halvmaraton, 5 km på 19:22