DistanceRunning.dk

Onlinebaseret træning og coaching for den ambitiøse løber

  • DistanceRunning.dk

    “Noget af det bedste er, at jeg har forstået logikken ved fx at lære at løbe hurtigt UDEN at træne højt tempo hele tiden.”

    5 km på 17:59 og halvmaraton på 1:25

  • DistanceRunning.dk

    “Allerede efter 4 uger med struktureret træning mærkede jeg fremskridt, og mit løb blev nemmere for mig. Jeg blev hurtigere!”

    Maratonløber (PR: 2:35) og dansk mester i forhindringsløb (OCR)

  • DistanceRunning.dk

    “Jeg plejede at løbe med pronationskile i mine sko. Det gør jeg ikke mere. Nu er det helt flade sko. Det er fedt at løbe i.”

    Ultraløber (90 km på 9:36:28) og 5 km på 18:13

  • DistanceRunning.dk

    “Jeg havde aldrig forestillet mig at jeg skulle løbe under 1:45 på halvmarathon igen. Tænk engang at jeg kan det, for jeg er jo også blevet 7 år ældre”

    Halvmarathon på 1:42:10 og 5km på 22:30

  • DistanceRunning.dk

    “Det er helt klart teknikken jeg har ændret mest. Før løb jeg også 40-50km om ugen, men der var flere junk-miles imellem hvor jeg ikke rigtigt vidste hvad jeg skulle, og så fik jeg måske ikke rigtig noget ud af det”

    5km på 18:17 og 10km på 38:53

Vil du også løbe stærkt? 

Ønsker du også fremgang og personlige rekorder uden at blive slået tilbage af skader?

Pro Træner & Coach, Thomas Vidø ("Coach T"), arbejder på fuld tid med at skræddersy løbetræning til motionister, der ønsker resultater. Det betyder, at man løber stærkt uden at få skader som fx løberknæ, skinnebensbetændelse og overbelastede achillessener.

Tag en uforpligtende snak med Thomas via linket herunder.